Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:13

fortfarande inget att göra.. malin kommer med så tråkiga förslag hela tiden :p


ska nog åka bort till jenny snart, känner för att dricka lite kaffe och prata en massa skit, vi brukar ju kunna göra det.


ingen snäll bloggläsare som vill sponsra mej med lite pengar? det är så att jag vill färga mitt hår och har inge pengar alls.. :/


men nu ska vi tydligen göra nått..


puss och kram  

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:02

sitter hemma hos malin nu och är trött  som ett as, var vaken jätte sent inatt och spelade lite med bubb ;) haha, de var skojit.


innan de så var jag med jessica j och kollade på film och myste på lite.


ska kanske ut till jenny på ön och vara lite med henne innan jag ska hämta bubb, de passar ju bra eftersom han jobbar där ute.


nä nu ska jag kolla om malin vill göra nått annars så ska jag dra..


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards