Alla inlägg under februari 2008

Av Anna Berggren - 28 februari 2008 23:10

sitter och dricker lite nu, men fan vad less jag är.


saknar dej mer och mer för varje dag, vet attdu inte kommer ringa nått.

fan...


PUSS ***ANNA ÄLSKAR MIN NIKALS

Av Anna Berggren - 26 februari 2008 18:23

Alla som tror att det är min pojkvän är död, så nej, det är inte han.


Av Anna Berggren - 26 februari 2008 03:38

niklas?niklas? niklas? 


jag vet inte vad jag ska göra för att du ska komma till oss igen, för att din mor far syster och bror ska få dej igen?  ett sista ord, ett sista niklas.


bara ett sista niklas, om inte för mej vännen så kan du göra det för min pappa. han här ju kännt dej i 5-6 år. men snart är jag där ;) sen jag var 17 här jag haft niklas mid min sida. 


tack niklas och tack till hans mor och far för att dom har gjort niklas till den han är.. tack tack tack.


det jag tänker på är cozy in the sofa ;)


allt jag kan skriva är jag saknar dig niklas, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!!!


puss anna (älskar min niklas söderberg!!!)

Av Anna Berggren - 25 februari 2008 21:25

sitter hemma hos niklas nu med ida.


drömde nått sjukt inatt..


niklas en sån vän som dej borde alla ha, du var alltid där när man behövde prata. som när jag fick komma hem till dej och sova för att jag mådde dåligt. 

det är så sjukt att vi bara vart vänner för att retas med min pappa. som han alltid sa, anna var snäll med niklas han är en så otroligt snäll kille och de fick jag bevisat när jag läder känna dej.. kommer sakna våra kvart över tre samtal nästan varje fredag och lördag. kanske inte skriver så bra men allt jag vill få fram är att jag saknar dej och min pappa saknar dej med. kommer aldrig glöma dej vännen, hoppas att du har det bra där du är nu! hoppas att du har en massa gubbar att retas med på dagarna ;) sovgott vännen!


puss anna  

Av Anna Berggren - 24 februari 2008 19:28

fick höra nått sjukt idag, vet inte om jag tror på det än. hur kan man tro på nått sånt? hur kan man vilja göra nått sånt? vet inte vad jag ska skriva.


hoppas du har det bra där du är nu vännen, jag saknar dej niklas!


Älskar niklas söderberg.


PUSS ANNA  

Av Anna Berggren - 23 februari 2008 13:55

igår var jag och körde lite folk ner till jessica.j det var swing tobbe ryssen andre och hanna. var där ett litet tag jag med, men jag blev ju tvingad att åka till niklas tidigt eftersom jag körde han han på jobbet vid sju tiden idag.


men folk ringde ju hela jävla natten och störde mej, vart hyfsat less.  


pratar med jenny nu och jag dör. vi måste ta en fika på måndag.. så vi kan prata av oss en massa!!! viktigt nu ju ;)


yeye, ska hämta min älskade niklas på jobbet nu (:


PUSS ANNA  

Av Anna Berggren - 22 februari 2008 18:04

sitter hemma hos niklas nu men ska snart köra han på jobbet, krille var nyss här med hans vovve (: den är ju typ hur söt som hällst. me like!!!


synd att de var så mycket folk här annars så hade han ju kunnat varit kvar längre med lillasötamysiga vovven ;p kissarna gillade han inte så mycket men de kan man ju förstå en liten valp och två kattungar :p men krilles katt gilllar ju han, de är bra då slipper dom ju vara själva. bra förklarning anna ;p


yeye ikväll blir de inte alls så mycket. ska vara med nillepille när han slutar tror ja :D:D:D :p


älskar han niklas ni vet.


PUSS ANNA  

Av Anna Berggren - 21 februari 2008 22:38

sitter här med jessica (: nice som fan. har bakat och grejat på idag (: varit på ikea och handlat en massa med. till mina katter och till niklas så klart =)


nä nu ska jag kolla på film med jessica tobbe swing och min underbara niklas ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards