Alla inlägg under januari 2008

Av Anna Berggren - 31 januari 2008 20:10

hejsan.


sitter hos niklas nu med han och swing. men ska snart åka hem och sussa, är så satans trött och jag pallar inte att vara vaken längre :/ BAJS!


så nu ska jag tjata på swing att han ska köra mej till min bil så jag kan åka hem.


yeye, höres då!


PUSS ANNA

Av Anna Berggren - 31 januari 2008 17:48

hejsan.


less less less less less less less less!!!


ÅÅÅÅ vad jag är hungrig nu, hatar sånt.


yeye, hade skoj igår ?!


PUSS ANNA

Av Anna Berggren - 30 januari 2008 19:24

hejsan.


sitter hemma hos niklas nu och väntar på han medans han gör sej klar för sen ska vi ner till ida (: min lilla sötnos som är mega söt och tvingar mej att dricka ikväll, men vafan fredde är ju hemma :D


måste passa på att skriva GRATTIS TILL KÖRKORTET ERIKA :D:D:D:D


nä men nu så ska jag pussa på min kissebäsis och kanske lite på tobbes kissebäsis med ;)


älskar dej niklas (:


PUSS ANNA

Av Anna Berggren - 29 januari 2008 22:55

hejsan.


sitter hemma nu och jag ska sova hemma ikväll med, sjukt skönt när man är lite sjuk! kunna sova helt själv, men kommer sakna min tjockis lite iaf ;p

men eftersom han inte läser min blogg längre så kommer han ju inte veta att jag saknatr han :( kanske skriver ett litet sms till han så han får veta att jag kommer sakna han iaf (:


nä undra om man ska sussa lite nu så man är lite piggare imorgon, hatar att vara sjuk.. snor snor snor de är inte alls skojit med snor och mera snor!!! BLÄ FÖR SNOR!!!


nä men ha de bra alla andra ikväll/natt och tänk på mej som får sova själv första natten på mega länge :s hur ska jag klara mej utan min bubbe brevid?


yeye, älskar niklas jätte mycket, han är mitt allt!


puss anna

Av Anna Berggren - 29 januari 2008 17:14

hejsan.


sjukt less nu, är så satans trött och sjuk.. vill inte alls vara sjuk. HATAR DET!! de rinner och grejar ur mina ögon då!! huvva.


igår tog jag det bara lungt och satt vid niklas dator medans han gjorde en massa annat. började bli lite små sjuk redan i förrgår så jag känner mej inte  alls så pigg idag. BLÄ!! jag som vill göra nått och allt, men de är inte alls skojit när man är sjuk. har typ bara legat och önskat livet ur min snuva!! dumma den!


har komme på varför jag inte gillat att blogga längre iaf.


yeye, höres nog iaf (:


PUSS ANNA

Av Anna Berggren - 29 januari 2008 01:30

hejsan.


dagen började ju bra och så, nu är jag tröttast av alla i denna stad kan jag tro. ska somna tidigt idag för imorgon vill jag hinna med en massa grejer, ska köra lilla tobbe på skolan och sen lämna niklas på stan. så om det finns nån pigg jävel där ute så är de bara och ringa mej om ni vill leka (:


men inte göra allt för mycket för lilla anna är sjuk.. riktigt sjukt, men det finns ju folk som inte tycker synd om mej :'(


yeye, ska låta niklas sitta vid hans kära dator annars kanske han får damp, man vet ju aldrig.


PUSS ANNA

Av Anna Berggren - 28 januari 2008 22:42

hejsan.


sitter hemma hos niklas nu sällan..


fick nyss ett sms av Evelyn (:

så vem vet de kanske blir Lfa på fredag då ;) HÖHÖ^^


nä nu ska jag läsa lite bloggar och ha det bra (:


KISSES

Av Anna Berggren - 27 januari 2008 22:17

hejsan.


sitter hemma hos niklas nu, men jag får inte kolla på det jag vill kolla på :/ Anna lessen!!


pratade nyss med ida och hon sa att evve och therese kanske kommer till helgen och att hon ville att vi skulle umgås då (: låter riktigt skoj, lfa på g igen elr vad säger du ida ;p HÖHÖ^^


nä nu ska jag rulla och vara lite gladis ;)


Älskar niklas.


PUSS ANNA

Ovido - Quiz & Flashcards