Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Rubrik saknas

Av Anna Berggren - 19 maj 2008 20:52

sitter och tänker på en massa minnen sen förr och vissa saker kommer man ju aldrig glömma, kan skriva ut några små grejer som jag tycker är roligt och aldrig kommer glömma.


typ 200?

;men asså jenny vart fan är Anna?

j; hon är bara inne på konsum, tänkte du på då?

;ja men vafan, har nog aldrig sett er utan varandra!!

j; haha, "ok"


sen typ 2003

jag sjöng alltid för fjobben på väg till kyrkan.. minnen minnen..


sen när vi började ettan på åkersvik så kom jag och fjobben i samma klass igen, så jag hade ju ingen annan att vara med eftersom jenny gick i en annan klass, så kommer jessica j. men guuuuuuuud hur länge har ni varit tillsammans då? (tänk på att hon hade världens fjortis röst med ;))


kanske bara är jag som tycker att de är lite små roliga minnen, men iaf ;) hihi. nä nu ska jag läsa lite flera bloggar och sen dra mej.


älskar niklas (:


puss och kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 18:19

glöm inte att kolla in min nya blogg på anibananis.blogg.se :) ...

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 00:22

bara för att jenny bytte blogg så har ju jag gjort de jag med, så följ med på anibananis.blogg.se (:   jag lovar den bloggen kommer vara mycket roligare än denna (:   puss och kram   ...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:13

fortfarande inget att göra.. malin kommer med så tråkiga förslag hela tiden :p   ska nog åka bort till jenny snart, känner för att dricka lite kaffe och prata en massa skit, vi brukar ju kunna göra det.   ingen snäll bloggläsare som vill sponsra me...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:02

sitter hemma hos malin nu och är trött  som ett as, var vaken jätte sent inatt och spelade lite med bubb ;) haha, de var skojit.   innan de så var jag med jessica j och kollade på film och myste på lite.   ska kanske ut till jenny på ön och vara li...

Av Anna Berggren - 19 maj 2008 20:30

har nyss varit och kollat till tvätten, allt gick bra :p haha.   ska snart åka till granlo och prata lite med min mamma, ska även till granlo imorgon och fixa lite.    när vi gick bort till tvätten så fick jag damp, panik kalla det vad ni vill.. jag...

Ovido - Quiz & Flashcards