Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Anna Berggren - 1 maj 2008 21:51

vet inte om jag kan hålla mej, men sanart så mina vänner, snart ;)

Av Anna Berggren - 1 maj 2008 19:55

morgondagen är så full med grejer att göra så jag vet inte vad :p


ska upp vid åtta tiden och börja göra mej klar sen ska jag köra ner niklas på körskolan och jag ska göra en massa grejer, har telefon samtal att ringa och folk att träffa, kommer kännas jobbit men det är ju sånt som måste göras.

jag är ju så otroligt blyg jag med.. huvva, tycker inte alls om att vara så blyg som jag är.. så ibland är det bra att bli puffad i ryggen som jag blir hela tiden av nillepille (:


ska försöka tvätta lite där i mellan med, ska ju hjälpa jenny med flyttstädningen med om jag hinner.. ska ju städa lite jag med. så sjukt tärt! orkar nästan inte göra de. haha, men de måste ju göras. suck!


yeye, nu ska jag snart äta lite gott med älsklingen sen ska han ner till johan och jag ska ducha sen börja göra mej klar för att sova?! haha, man låter ju som en tönt men vafan måste man så måste man ;)


puss och kram  

Av Anna Berggren - 1 maj 2008 19:35

så jävla glad idag, har varit med bubb hela dagen och myst på! sen har vi även varit lite små hemliga av oss, vad det är om kommer nog skrivas i bloggen innom en snar framtid (:


måste bara skriva att jag älskar niklas söderberg över allt annat och han är mitt liv, min framtid mitt allt!!


puss och kram  

Av Anna Berggren - 1 maj 2008 15:34

hejsanhoppsan!


vart lugnt igår, hade trevligt iaf och var med bubb, de bästa! snart ska jag och bubb åka och kolla på en vovve! åå vad jag vill ha han! 


nä nu ska jag göra nått o äta!


puss och kram  

Av Anna Berggren - 1 maj 2008 00:23

eli är hemma igen (: så jävla glad! kommer säkert få kattungar så nån dom vill ha? mamman är helt svart och pappan vem vet :p haha.


är så jävla glad! hon har ju varit borta sen i lördags. inte så länge men ni ska veta att de känns som år!!


älskar niklas


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards