Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Anna Berggren - 11 maj 2008 22:50

trött trött, ska nog gå och lägga mej snart. hittat en lägenhet som jag vill ha nu med, fan vad jag hittar grejer ;p HÖHÖ^^ mys de skulle vara om vi fick den (: jag vill det!


sovgott!



Av Anna Berggren - 11 maj 2008 21:19

har läst ut boken nu, sjukt bra. vill ha mera!


hittat en till lägenhet nu, men vafan en hyra på 6000:- känns lite mycket. men de kanske bara är jag som tycker det?! 


Nä nu blir de en tur till tvn igen, sällan?


puss och kram  

Av Anna Berggren - 11 maj 2008 20:45

malin kom ner och hämtade mej så gick vi ner på citty gross, hon tog en burgare och bjöd mej på en glass :) de var lite små mysigt. hon tog även med sej en bok till mej, men den hade jag redan läst.. men jag får hoppas på att hon snart läser ut den boken som hon läser nu för den vill jag läsa typ NU! haha.


tänkte lägga mej och läsa nu, men då kommer jag bara somna :p och de kan jag ju inte göra! 


puss och kram 

Av Anna Berggren - 11 maj 2008 19:03

aj vad ont i magen jag har :/ inte alls skönt. ska snart dra upp till malin och låna nå fler böcker av henne :)


så skönt att kunna dra mej in i en annan värld och bara ligga och inte röra mej alls ;p lat anna som vanligt. 


funderar på om man ska ut på ikea nån dag och köpa lite grejer som kan vara bra att ha, eller ska man kanske vänta tills man har nån stans att bo? vill ju kunna använda grejerna på en gång o inte vänta :p HÖHÖ^^


Nä nu ska jag lägga mej och läsa klart boken innan jag ska dra till mallaballa!


puss och kram  


Av Anna Berggren - 11 maj 2008 16:36

ja nu kommer det, jag är bakis! fyfan vad tärt!


niklas ska på jobbet nu snart och sen ska jag nog till malin och låna nån bok av henne, den jag lånade ifredags är sanrt klar och den var skit bra, me like!  


jag blir ju så jävla inne i det jag läser ibland så de är inte bra, vill bara åka och döda dom som har gjort så hära mot barnen! huvva, men jag kan rekomendera ; de bortglömda barnen av kathy harrison! 


yeye, ska läsa klart denna nu!


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards