Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Anna Berggren - 8 maj 2008 22:39

NEJ IDA, hon fyller år idag ;p HÖHÖ^^

Av Anna Berggren - 8 maj 2008 20:23

sitter hemma hos niklas mamma nu, så passar på att låna datorn lite :p


ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, ska nog inte göra så mycket.

måste prata en massa med niklas och så, har så mycket vi måste fixa och gära :/ shit vad jag hatar sånt.


yeye, ska pussas lite nu ja ;)


puss och kram  

Av Anna Berggren - 8 maj 2008 14:10

Idag fyller min farmor år (: Grattis grattis.


Ska snart dra bort till jenny, ni vet hon den snygga som jag har på en massa bilder här nedanför ;)


Nä men nu ska jag ta och göra mej klar för en dag med jennyamalia!


puss och kram  

Av Anna Berggren - 8 maj 2008 13:29

ojoj, fan vad allt går fort bara man vill känns det som.. =)



Av Anna Berggren - 8 maj 2008 00:31

sitter fortfarande hos niklas och gör inte alls mycket. har sökt nått jobb, men som jag vet så kommer jag aldrig få nått jobb :/ alla måste typ hata mej innom jobb livet!


nä nu skajag snart hämta upp bubb och sova!!


puss och kram!  

Av Anna Berggren - 8 maj 2008 00:09

sitter hemma hos niklas nu och söker en massa jobb och lägenheter. får se hur det går! ska se vad jag vill med allt i mitt liv undertiden med. om jag vill göra allt som jag ska göra eller om jag vill göra nått annat. inte så jävla lätt att bestämma allt över en dag häller :p men de ska nog bli bra ska ni se (: hoppas ju på det bästa!


yeye, mera söka skit!


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards