Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 23:04

träffade malin förut och pratade lite skit (: träffade nova innan jag träffade malin kom ut från city gross :)



ringde på en lägenhet nyss och vi kunde få den, men inte med djur! så sug.


yeye. ska dra nu


puss och kram  

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 21:46

tycker det är så JÄVLA fel att man inte kan få en lägenhet för att man har hund?! ska det vara så?! jag tycker att de är så jävla svårt.


puss och kram  

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 20:47

har nyss varit och ätit med mamma och pappa, de var gott! men eftersom jag har börjat en ny livsstil så ät jag en sallad, det var gott! så taciks mamma och pappa!


jessica  ringde mej när jag var på väg hem och hon har de nog jätte trevligt hos ola :) hoppas jag iaf! :)


väntar på att jag ska ringa carro snart, wee. var ett tag sen jag pratade med henne nu så de blir nog roligt!


puss och kram  

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 17:59

idag har jag på mej klänningen jag fick av sanna (: en billabong, jätte fin är den! vart så glad när jag fick den av henne!


Nä nu ska vi åka (:


puss och kram  

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 17:00

imorgon ska jag på ikea med jenny och köpa grejer till lägneheten om vi får den och sen lite små grejer till iker :)


Vill ha den nu vill ha allt nu!  hihi.


jenny har iaf lovat mej och följa med på ikea imorgon och köpra lite grejer och de är bra, såg även att jag redan har skrivit det engång innan ;p men orkar inte ta bort! höhö^^ lat? ja.


nä nu ska jag göra mej klar för jag och niklas ska dra bort till farmor och gratta henne :)


puss och kram  

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 13:41

eli har varit ute och bråkat!! jag och alex satt ute och rökte och då såg vi en damp katt hoppa på henne, lillen då! sen så nu blöder hon från puppan, så de kan ju vara ett missfall :/


nu väntar jag på att niklas ska ringa mej så vi kan dra snart. vill ju veta om de blir så eller inte.. IIIii!! damp anna?! jo tack jag vet ;)  

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 13:07

sitter här men ska snart dra till magnus och prata lite jobb. kommer nog bli bra ska ni se, jag hoppas på det iaf :)


nu väntar jag på att bubb ska ringa mej så vi kan prata lite viktiga grejer, sällan? hihi. nu är det spännande igen!! ohohohoho, jag bara väntar jag! haha. 


puss och kram  

Av Anna Berggren - 9 maj 2008 01:47

varför ska du alltid ha rätt för?  DU KAN JU INTE TÄNKA DIN DUMMA TÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards