Alla inlägg under september 2007

Av Anna Berggren - 24 september 2007 18:59

hejsan.


hörde att hon var där med.. illa.


jaja, ska välle kanske åka till en vän nu ja.


puss anna

Av Anna Berggren - 24 september 2007 17:16

hejsan.


sitter hemma nu och väntar på att niklas ska höra av sej.. kanske att man ska gå och lägga sej lite, för jag har haft ont i huvudet typ hur länge som hällst. inte alls skojit, jävla dej att vara snorig då :p höhö^^ men mitt fel för jag tjatade ju på dej..


haha, kommer inte ihåg de, men så var de iaf jag träffade på er så tjatade jag till mej nån puss och sen så vart jag snorig.. inte bra, men de är välle priset man får betala för att pussas med dej. höhö^^


nä nu kanske jag ska gå och ta på mej lite kläder för jag har ju inte några på mej, braför er att veta, nä men jag har gjort mej klar :)


ska röka med mamma nu tror ja innan jag gör de iaf. elr så inte för hon är dryg.


tycker om min niklas.


puss anna

Av Anna Berggren - 24 september 2007 15:46

hejsan.


hemma igen efter att ha kört ida och jenny. trevligt att träffa dom igen. var ju ett tag sen man träffade ida iaf :)


pratade med niklas nyss och jag ska nog vara med han ikväll. kan ju hoppas på de iaf. men de kommer säkert att vara som alltid. höhö^^


ska kanske gå ner och göra mej snygg innan mamma och pappa kommer hem, om åtta dagar fyller jag 20 :D


tycker om min niklas.


puss anna

Av Anna Berggren - 24 september 2007 14:18

hejsan.


sitter hemma nu och funderar på om jag ska ringa till min malla och kolla vad hon gör. kanske att man åker till henne och tar en tur med novisen och maja :) om hon är hemma vill säga. pratar med henne nu och hon är inte hemma utan hos hennes syster. :( men kanske ikväll. och de ska vi göra :)



är fortfarande less på att du ljög för mej, men vad ska jag göra åt de? de är ju bara att sluta bry sej.. lätt så att säga. ååå vad less jag blir. men eftersom jag är anna så är de inte nån som kommer få veta de för jag säger aldrig vad jag tycker och tänker... för de är ju inte så många som läser min blogg kan jag tro. inte dom som jag skriver om iaf.


jaja, nu så ska jag göra mej klar och sen så ska jag ringa maja och kolla om hon vill leka lite med mej.


tycker om dej.


puss anna

Av Anna Berggren - 24 september 2007 00:52

hejsan.


tillbax nu efter att jag har varit hos niklas ett tag.


ååå vad less jag blir på folk som ljuger för mej om skit grejer. de är då jag blir som surast, hade de varit om nått riktigt då hade jag ju fattat, men hålla? moget. ååå vad less ja är.


måste välle sova snart för jag ska köra niklas imorgon.


jaja, skitpåer.


puss anna

Av Anna Berggren - 23 september 2007 16:36

hejsan.


sitter och väntar på att maten ska bli klar så jag får äta lite, sen så ska jag leka med carro :) vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått skojit blir de säkert, ska nog till nillepille sen :)


jaja, nu så är de snart midda hoppas ja annars kommer jag ju dö.


tack för pengarna igår min underbara vän :) du är bäst ibland!


puss anna

Av Anna Berggren - 23 september 2007 12:58

hejsan.


var hemma hos nille igår :)


idag vaknade jag på VÄRLDENS bästaste sätt, pappa kom ner med lillhjärtat mitt, även att klockan var halv åtta, men jag somnade om sen igen så de var lugan :)

hon måste ju vara den sötaste som finns (efter mej då ;p)


tänkte snart åka bort till niklas och kolla om han är vaken, men jag vill ju inte åka från mitt hjärta, kanske ska ta med henne :p hehe, då skulle nog freddan bli suris på mej kan jag tro. höhö^^


nä nu ska jag pussa lite på frejis sen lala på en massa.


tycker om mitt bästa :)


puss anna

Av Anna Berggren - 22 september 2007 17:20

hejsan.


sitter hemma nu och väntar på frejis, mitt hjärta :)


ska välle till niklas ikväll kanske :)


väntar på att malla ska ringa mej nu måste ju prata med henne, segpropp :p hehe.


puss anna

Ovido - Quiz & Flashcards