Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

Rubrik saknas

Av Anna Berggren - 18 maj 2008 23:08

satt nyss och läste jennys nya blogg på blogg.se och vart väldans ledsen när hon skrev att jag var blek :'( jag ska nog allt visa henne!!


idag har jag inte gjort mycket, var upp till malin och gick ut med nova eftersom malin var allt för bakis för att palla ;) sen så tog jag och drog mej bort till jessica.s och pratade en massa skit, fick lite smink av henne och lånade en bok av henne, sen lånade jag även en väska ;p men hon har ju sååå snygga väskor! me like!


hon ska även åka bort imorgon och vara borta en hel vecka :) fyfan vad jag är avis på henne och carro!! jag vill med, jag kan kanske få krypa ner i din väska om jag är snäll jessica? (A) men de är lika bra att jag vänjer mej av henne nu när hon snart ska flytta och allt, fan vad jag kommer att sakna henne då, hon är ju trotsallt den som alltid har funnits här för mej igenom allt! men så långt är de ju inte, känner jag jenny rätt så kan jag få med mej henne på en resa en timme efter att jessica har flyttat ;) haha. de är min vän jenny i ett nötskal! vill man göra nått så ska man inte vänta nått alls utan de ska ske nu!! men jag är nog rätt lik henne på det.. kanske därför vi passar så bra ihop? :)


satt o funderade lite på de nyss, enbart för att min vän jenny sa de till mej, vissa vänner som man har är man ju typ "tvingad" att vara vän med, som jag och jessica, hade vi mycket att säga till om när våra mammor träffades typ varje dag då vi var små? sen när dom flyttade till våran gata, de var ju bara och leka och vara glad? eller? men sen att vi har fått jobbat på våran vänskap nu är ju en helt annan sak, men sen finns de ju typ, ja vi kan ta jenny. jag valde ju att bli kompis med henne själv för annars hade jag aldrig börjat vara med henne.. hmms, sjukt detdära när man börjar tänka på de.. men jag tycker lika bra om både jessica och jenny inge snack om den saken iaf!!! :D


nä nu ska jag pussa på min bubb och sakna jessica redan.. :'(


puss och kram (läs jennys nya blogg med; jpf.blogg.se

 
 
Jenny

Jenny

19 maj 2008 13:01

Naw, du är så söt vännen! jag tror faktiskt med att det är därför vi passar ihop och har gjort i över 10 år;) "jao, vi åker vill övik vi, jag tar med bananer!!"

länka min nya blogg så ska jag länka dig

http://jpf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 18:19

glöm inte att kolla in min nya blogg på anibananis.blogg.se :) ...

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 00:22

bara för att jenny bytte blogg så har ju jag gjort de jag med, så följ med på anibananis.blogg.se (:   jag lovar den bloggen kommer vara mycket roligare än denna (:   puss och kram   ...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:13

fortfarande inget att göra.. malin kommer med så tråkiga förslag hela tiden :p   ska nog åka bort till jenny snart, känner för att dricka lite kaffe och prata en massa skit, vi brukar ju kunna göra det.   ingen snäll bloggläsare som vill sponsra me...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:02

sitter hemma hos malin nu och är trött  som ett as, var vaken jätte sent inatt och spelade lite med bubb ;) haha, de var skojit.   innan de så var jag med jessica j och kollade på film och myste på lite.   ska kanske ut till jenny på ön och vara li...

Av Anna Berggren - 19 maj 2008 20:52

sitter och tänker på en massa minnen sen förr och vissa saker kommer man ju aldrig glömma, kan skriva ut några små grejer som jag tycker är roligt och aldrig kommer glömma.   typ 200? ;men asså jenny vart fan är Anna? j; hon är bara inne på konsum,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards