Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Rubrik saknas

Av Anna Berggren - 19 maj 2008 15:07

nyss hemkommen från en tur på ikea med jessica och malin, jessica skulle kolla efter skor eftersom hon åker ikväll. jag är fortfarande avis på henne :/ men lika glad för hennes skull!


fick en gullig kommentar av jenny i mitt förra inlägg så nu är anna såååå häääääära glad ;)


men det jag skrev igår stämmer ju så jävla bra in med..

kompisar kommer alltid komma och gå, men några få kommer alltid stanna kvar hos mej! ni vet vilka ni är och jag älskar er, även fast ni inte är så många ;) hihi. 


ska laga mat nu sen så ska jag och bubb tvätta och efter det så har han lovat mej att jag ska få kolla på hairspray som jag har velat kolla på i typ 100 år ;) hihi.


puss och kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 18:19

glöm inte att kolla in min nya blogg på anibananis.blogg.se :) ...

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 00:22

bara för att jenny bytte blogg så har ju jag gjort de jag med, så följ med på anibananis.blogg.se (:   jag lovar den bloggen kommer vara mycket roligare än denna (:   puss och kram   ...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:13

fortfarande inget att göra.. malin kommer med så tråkiga förslag hela tiden :p   ska nog åka bort till jenny snart, känner för att dricka lite kaffe och prata en massa skit, vi brukar ju kunna göra det.   ingen snäll bloggläsare som vill sponsra me...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:02

sitter hemma hos malin nu och är trött  som ett as, var vaken jätte sent inatt och spelade lite med bubb ;) haha, de var skojit.   innan de så var jag med jessica j och kollade på film och myste på lite.   ska kanske ut till jenny på ön och vara li...

Av Anna Berggren - 19 maj 2008 20:52

sitter och tänker på en massa minnen sen förr och vissa saker kommer man ju aldrig glömma, kan skriva ut några små grejer som jag tycker är roligt och aldrig kommer glömma.   typ 200? ;men asså jenny vart fan är Anna? j; hon är bara inne på konsum,...

Ovido - Quiz & Flashcards