Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Anna Berggren - 18 maj 2008 23:08

satt nyss och läste jennys nya blogg på blogg.se och vart väldans ledsen när hon skrev att jag var blek :'( jag ska nog allt visa henne!!


idag har jag inte gjort mycket, var upp till malin och gick ut med nova eftersom malin var allt för bakis för att palla ;) sen så tog jag och drog mej bort till jessica.s och pratade en massa skit, fick lite smink av henne och lånade en bok av henne, sen lånade jag även en väska ;p men hon har ju sååå snygga väskor! me like!


hon ska även åka bort imorgon och vara borta en hel vecka :) fyfan vad jag är avis på henne och carro!! jag vill med, jag kan kanske få krypa ner i din väska om jag är snäll jessica? (A) men de är lika bra att jag vänjer mej av henne nu när hon snart ska flytta och allt, fan vad jag kommer att sakna henne då, hon är ju trotsallt den som alltid har funnits här för mej igenom allt! men så långt är de ju inte, känner jag jenny rätt så kan jag få med mej henne på en resa en timme efter att jessica har flyttat ;) haha. de är min vän jenny i ett nötskal! vill man göra nått så ska man inte vänta nått alls utan de ska ske nu!! men jag är nog rätt lik henne på det.. kanske därför vi passar så bra ihop? :)


satt o funderade lite på de nyss, enbart för att min vän jenny sa de till mej, vissa vänner som man har är man ju typ "tvingad" att vara vän med, som jag och jessica, hade vi mycket att säga till om när våra mammor träffades typ varje dag då vi var små? sen när dom flyttade till våran gata, de var ju bara och leka och vara glad? eller? men sen att vi har fått jobbat på våran vänskap nu är ju en helt annan sak, men sen finns de ju typ, ja vi kan ta jenny. jag valde ju att bli kompis med henne själv för annars hade jag aldrig börjat vara med henne.. hmms, sjukt detdära när man börjar tänka på de.. men jag tycker lika bra om både jessica och jenny inge snack om den saken iaf!!! :D


nä nu ska jag pussa på min bubb och sakna jessica redan.. :'(


puss och kram (läs jennys nya blogg med; jpf.blogg.se

Av Anna Berggren - 18 maj 2008 18:45

pratar med min bubb och han är jätte mega gullig (: jag älskar han mega mycket. och de är mega!!!! ;p


puss och kram  

Av Anna Berggren - 18 maj 2008 16:36

idag har jag inte alls gjort mycket, hämtat upp malla som var så klantig så hon hade inge nycklar. fick en slant av henne för att jag körde med (: tack, sånt är alltid uppsakttat!!


nu ska jag snart äta grillad kyckling och ris med currysås, me like!

och eftersom jag är så snäll så bjuder jag krille på mat med!


nä nu ska jag dra mej till riset :p


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards