Alla inlägg under november 2007

Av Anna Berggren - 29 november 2007 23:46

hejsan.


fick en kommentar av jennt att jag suger på att blogga, får välle bli lite ändring på det då.. hur nu de ska gå till, de vet jag inte?! men jenny du kan ju säga till mej hur jag ska skriva då så att alla blir nöjda och glada ;)


ikväll har jag iaf varit ute på ikea med carroliten, köpte även en julklapp till min mamma, nu är de bara några kvar. vet inte vad jag ska köpa till freja. nån som har nått tips om vad man kan köpa till en liten unge så skriv en kommentar!!


sen så fyller ju jenny år där med och jag vet inte alls vad jag ska köpa till henne, har ju lite planer på g, men de kan man ju inte skriva ut i bloggen eftersom hon läser den..


efter ikea så körde jag hem carroliten innan jag åkte till niklas och såg en film som sög, tror inte att jag kommer kunna sova eftersom jag kommer tänka vad vidrigt de var där. huvva.


igår när vi var hemma hos swing så såg jag en skit snygg tavla med elvis och den ville jag ha!! men fick den inte, sen så trodde tobbe att han var bättre än mej på elvis, men tjjji fick han ;) tro att jag inte kan nått om killen jag ska gifta mej med? vad är de för stil lixom?


nä nu ska jag sussa, börjar jobba klockan tio imorgon så de är bara att sussa nu så man blir pigg och glad :)


tycker om dej niklas :)


puss anna

Av Anna Berggren - 29 november 2007 14:01

hejsan.


nu är jag hemma från liden, sov där inatt. lideeen ;) haha.


är med carroliten nu och ska göra mej klar för jag ska till mitt bästa och carroliten ska hem =)


carroliten har hjälpt mej att städa :) TACK!!


nä nu ska jag duscha sen torka lite :p haha.


tycker om dej :)


puss anna

Av Anna Berggren - 28 november 2007 18:12

hejsan.


lyssnar på min och jennys låt nu becase you loved me med celine dion!

så sjukt bra låt. me like!


ska göra mej klar nu innan jag ska åka till liden, haha.


tycker om dej!


puss anna

Av Anna Berggren - 28 november 2007 17:06

hejsan :)


detta är LFA som skriver ;) hahaha. fett nice på stockholmska men man kan ju även säga fett tjockt. hihi.


har varit på bolaget och köpt 20öl nu så man har till ikväll ;)

kommer nog bli trevligt om de blir så som de är tänkt, kan ju alltid hoppas att de blir bra!!!


pratade nyss med mitt bästa och bla bla bla sa vi då ;p


ska göra mat åt mamma och pappa nu och sen så ska jag göra dom lite sura på mej genom att säga en grej till dom, illa. höhö^^ de är ju inte mitt fel att jag inte kan göra nått normalt elr?


nä nu ska jag  göra mat och sen göra mej klar innan vi ska åka till LIDEN, mm de står liden. men ska nog inte stanna där iaf.


puss anna

Av Anna Berggren - 28 november 2007 14:25

hejsan.


hemma nu men bara i en halvtimme till sen så måste jag åka och hämta lite papper!


ska bara tanka och hämta upp carroliten innan, sen så ska vi på en massa grejer. jobbit när folk ska säga hur man ska göra och vad man ska göra. orkar inte med sånna grejer.


jag vet inte om jag pallar att åka till liden, asså de är ju typ hur långt bort som hällst. har varit där nån gång och de är typ de jobbigaste jag har varit med om ;p höhö^^


men vad gör man inte för att få vara med swing? ;) haha.


ska nog ringa carroliten och säga att jag åker snart, ska bara klä på men innan och de har jag varit på väg att göra sen klockan 12 :p haha.


men jag måste ju säga att nilles kallingar är hyfsat sköna, men de är mina nu elr ja de har dom varit i typ 7 månader kanske ;p haha. med kattengustav ju =D wee, nu har jag tråkigt :p haha.


så nu ska jag åka :)


tycker om dej.


puss anna


Av Anna Berggren - 28 november 2007 12:31

hejsan.


pratar med carroliten nu :)


pratade nyss med swing med, han är söt den pojken, me like :) hihi.


skriver mer ikväll, för jag ska fixa lite grejer.


tycker om dej.


puss anna

Av Anna Berggren - 27 november 2007 22:53

hejsan.


hemma nu efter att ha varit först hos nille sen hos carro och kollat på dh :) me like!


jag och carro pratade på en massa och kom fram till att de är bra när de är bra, japps så är de :)


justja, nu är jag tillsammans med mitt bästa :p höhö^^ skulle ju skriva de i min blogg så nu är de gjort (=


sitter och tittar lite i classic magazine nu på alla snygga raggarbliar som finns, pappa ska ju köpa en men han är såå jävla seg :p jag vill ha en nu!! men han är ju så petig.. fel att bara köpa en? haha. ´kan ni tänka er mej köra runt i en sån med mina vänner? haha. de kan inte jag.


nä nu måste jag gå och lägga mej är så satans trött nu! annars så kommer jag somna när jag sitter vid datorn och de vill jag ju inte göra. kanske inte är så skönt ;p


tycker om dej!


puss anna

Av Anna Berggren - 27 november 2007 00:20

Öppna din SMSinbox.

Tryck neråt fem gånger.

Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan.

Sen fortsätter du fem gånger ner, och det är dina svar.



Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

kan du ringa eller någe? :p


Vad gillar folk bäst hos dig?

Nille?! så det är sant, du är otrolgen. jag som trodde att du och jag skulle gifta oss när jag kom hem men nu kan du dra pt helvete.


Vilken raggningsreplik faller du för?

lämna dom ikväll då. säg till innan bara


Vad var det första du sa imorse?

okej. bra.


Vad är det sista du kommer säga när du dör?

bra. du kan ju smsa då du pratat med henne


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?

dom skulle jag fått igen flr flera veckor sen, ja du kan fara till niklas och hänga dom på altan. häng dom på staketet så snackar jag med han. så han tar dom.


Så vad säger du under förspel?

måste du sova jag är så jävla kåt. lite sugen är du oxå eller hut?


Och efteråt?

svara sa jag!!


Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?

haha ensam. är på coppers nu. träffade några bekanta :)


Nu är de tonåringar. Vad lär du dem då?

bakfull eller på väg att bli full?


Vad sjunger ditt favoritband om?

tänk efter vem som fuckat vad för fan innan du ytrar dig. stilla till dig och väx upp för helvete.. <--- snällt? ;p


Vad säger du när du inte är sugen på sex?

Anna de ör dig jag vill ha!


Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?

du skickade precis ett sms till mig och frågade vad jag gjorde och så skrev du att ett samtal vore nice.. fyllo anna :p

Ovido - Quiz & Flashcards