Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Rubrik saknas

Av Anna Berggren - 19 maj 2008 17:35

ska snart bort och tvätta, såå skoj ;p inte alls, men de är ju ett måste. sen så kan man ju packa ner de man inte använder häller.. men niklas tycker inte att jag ska börja packa eftersom de är ju iaf två veckor kvar tills vi ska flytta och man kan ju göra allt tre dagar innan?! men han blir nog bara glad sen när han slipper packa nått alls ;)


pratade med min bror nyss om vi ska ha barbord eller inte, de är svårt eftersom man lätt blir less på barbord och de är mer ungkarlar enligt min bror iaf och han brukar ju ha rätt :p HÖHÖ^^


pratade med malin nyss och hon ska på bio ikväll, jag vill med på bio men jag känner att jag inte har pengar för de, måste spara allt jag äger och har nu.. suck. jag som vill köpa nya skor!! Anna <3 skor = sant!


nä nu ska jag göra iordning tvätten och sen dra!


puss och kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 18:19

glöm inte att kolla in min nya blogg på anibananis.blogg.se :) ...

Av Anna Berggren - 21 maj 2008 00:22

bara för att jenny bytte blogg så har ju jag gjort de jag med, så följ med på anibananis.blogg.se (:   jag lovar den bloggen kommer vara mycket roligare än denna (:   puss och kram   ...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:13

fortfarande inget att göra.. malin kommer med så tråkiga förslag hela tiden :p   ska nog åka bort till jenny snart, känner för att dricka lite kaffe och prata en massa skit, vi brukar ju kunna göra det.   ingen snäll bloggläsare som vill sponsra me...

Av Anna Berggren - 20 maj 2008 19:02

sitter hemma hos malin nu och är trött  som ett as, var vaken jätte sent inatt och spelade lite med bubb ;) haha, de var skojit.   innan de så var jag med jessica j och kollade på film och myste på lite.   ska kanske ut till jenny på ön och vara li...

Av Anna Berggren - 19 maj 2008 20:52

sitter och tänker på en massa minnen sen förr och vissa saker kommer man ju aldrig glömma, kan skriva ut några små grejer som jag tycker är roligt och aldrig kommer glömma.   typ 200? ;men asså jenny vart fan är Anna? j; hon är bara inne på konsum,...

Ovido - Quiz & Flashcards