Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Anna Berggren - 12 maj 2008 23:56

nu ska jag sova hemma inatt, kommer kännas jävligt utan min bubb.. :'(

men de är smällar man får ta. JAG KOMMER SAKNA DEJ NIKLAS!!!!!!!!!!


yeye, ska åka hem nu iaf.


puss och kram  

Av Anna Berggren - 12 maj 2008 21:03

okej, vet inte hur jag ska förklara detta.. hms, lite svårt. så de lämnar jag utanför. hihi.


sitter och väntar på bubb som är och bastar med fasil och joel, skönt. hade kunnat följa med om de inte hade varit för att jag inte orkar. är helt slut i kroppen, vet inte vad de kan vara :/


jo till alla mina vänner så har jag nytt nr (:  

Av Anna Berggren - 12 maj 2008 20:29

kom nyss hem från ikea och citygross, har varit där med jessica och tjuven jenny!!! :/ illa jenny. JAG SOM TRODDE DU VAR DU VAR ÄRLIG!! :'(


nu tänker jag pussa lite på min prins och sen vet jag inte.


Puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards