Alla inlägg under december 2007

Av Anna Berggren - 31 december 2007 16:49

gott nytt år mina kära läsare (:


kan ju hoppas att 2008 blir lika bra som 2007 :)


vill du bli min första 2008? hahahaaha.


älskar dej niklas.


puss anna

Av Anna Berggren - 30 december 2007 20:15

hejsan.


är lite små less över att jag inte ska få vara med niklas på nyår.

vill ju vara med han då, men han ville inte komma hem och vara med mej utan han ville festa där och jag förstår att han inte vill vara hemma i sundsvall när han kan vara där och festa med folk. men jag är ju hemma och jag vill vara med han! TÄNK PÅ MEJ!!


får välle ringa han om ett tag och kolla om han vill prata lite med mej, men känner jag han så har han säkert inte med sej mobilen där han är.


yeye, ska vila ett tag nu ja trött som ett as!


fan vad jag tänker sjuka grejer nu, hoppas bara inte att de är så som jag börjar tänka! då dör jag ju mycket.


jag älskar niklas.


puss anna

Av Anna Berggren - 30 december 2007 19:01

hejsan.


hemma nu, fyfan vad ont jag har i huvudet :( ramlade ner från en stol och slog mej igår. HAHA! skillat anna. niklas var jätte gullig med mej då!


allt började med att ida jobbade i fredags natt till fyra på morgonen, sen åkte hon hem så tog vi min lilla söta underbara volvo och åkte till hede! (även att vi körde 15mil fel, om inte mer ;p) men tillslut så var vi framme. sooov nån timme då och sen så började vi dricka lite smått ;)


jag och ida pratade om lite allt möjligt där ett tag, så nu kan inte ida kolla på niklas utan att se en stoor ;p HAHA!


hade iaf trevligt igår, lite jobbit att åka hem idag bara var inte så sugen på att sitta i en bil i 740 timmar, men de gick bra :) tyckte lite synd om johan som fick åka med mej och ida! HAHA!


så nu är jag hemma och ska sova lite för imorgon är de nyår och då ska jag bli full som ett as och ha riktigt skoj, men jag kommer sakna niklas som är kvar i hede och ska vara där över nyår :/ undra när han tänkte komma hem igen då? lär ju bli typ den andra elr tredje. yeye skit samma bara jag får träffa han när han kommer hem och han har roligt så bryr jag mej inte så mycket :) för jag älskar min niklas jätte mycket!


nä nu ska jag prata lite med en kompis på msn sen så ska jag sussa lite för jag är TRÖTT!!


jag älskar dej niklas!


puss anna

Av Anna Berggren - 28 december 2007 15:46

hejsan.


gör inte så mycket nu, sitter hemma och är lite små less!


nu vet jag mer less, ofta lägga på för att du inte får som du vill?

jaja, moget betende.


ska dra mej ner och äta nått nu iaf.


kisses anna ;)

Av Anna Berggren - 26 december 2007 01:53

hoppas att d ukänner igen dej...............



JAG HATAR DEJ SÅ OTROLIGT MYCKET NU!!!!!!!!!!!!!! FITTA ;)







kisses anna

Av Anna Berggren - 25 december 2007 17:18

hejsan.


måste ju skriva att julen vart räddad idag, jag fick min kära lutfisk ;D


igår fick jag även den bästa julklappen av niklas. riktigt nice kan jag lova ;)


ikväll blir de ut med iaf jenny, vet inte nån mer som ska med. ska snart hem till henne och sen så ska vi åka hem till niklas där de är några som sitter och dricker. vet inte riktigt vilka de är men de blir säkert bra :)


ska iaf göra mej klar nu.


älskar dej niklas :)


/A

Av Anna Berggren - 25 december 2007 03:41

din otroligt störda fittiga jävel. jag tror jag hatar dej, känns de bra? kan ju alltid hoppas eftersom du själv har gjort så jag hatar dej!!!!!


allt är så himla fel nu, dra helvete vad less jag är nu!



imorgon blir de festa en massa iaf =)


/A

Av Anna Berggren - 25 december 2007 01:35

hejsan


hahahahahahahahahah, nu dog jag lite ;) hahaahahaha. alltid kul att veta elr? jaja. mogen kille!!!!!!!!!!!


älskar dej niklas


/A

Ovido - Quiz & Flashcards