Alla inlägg under augusti 2007

Av Anna Berggren - 31 augusti 2007 21:40

fuck fuck fuck fuck.......


sitter och dricker nu med nille carros och hjärtat =) kul de..


ska dra nu.


me like,


puss anna  

Av Anna Berggren - 31 augusti 2007 16:16

hejsan.


idag/kväll kommer de bli en mysig dag med malla =) ska dricka lite vin och prata en massa skit :) omar (tomas) ska vara med han oxå men han ska vi inte prata med ;p haha, jo de ska vi!


vill att min sötnöt ska ringa mej så jag kan prata lite med han..


sitter och pratar med flicke på msn nu med och han är så santans trevlig och snäll, me like!


nu så ska jag skynda ner till tvätten och ta reda på den.


fick reda på att de var flicke som laddade min mobbe med =) snäll han är!


JAG TYCKER OM NIKLAS!!


puss anna

Av Anna Berggren - 31 augusti 2007 14:26

hejsan.


eftersom jenny klagar så sjukt mycket på mej för att jag inte bloggar så mycket som hon vill så är de kanske dax, men tänk om de kan vara så att anna har sakffat sej ett liv, nää så var de ju inte!


igår iaf så vaknade jag lite små bakis eftersom jag niklas carro joel och en massa fler drack i onsdags. trevligt, även att sandra hade hört mej utanför hennes fönster, lite små roligt!


ja när jag vaknade iaf så vaknade nille med ;p (nyaste) vet inte gjorde inte så mycket innan krille ringde och frågade om vi skulle med och äta så då drog vi. sen efter de så åkte jag och nille till han och väntade på att carro skulle ringa så skulle vi dra upp till nilles mamma och fika. var där ett tag och fikade lite sen så följde jag med carro till ljusta och tog in deras tvätt sen så kom nille och krille så då åkte vi och träffade carros pappa innan vi åkte till nille och kollade på film, var en halv bra film elr ja alla andra gillade den men jag är ju som jag är. sen så åkte carro och krille hem och nille datanördade och jag sooooov. sen så har jag börjat vakna när nille kommer och lägger sej, vet inte varför. kanske för att han är så het ;)


idag vaknade jag av att malla ringde. men vet inte vad jag sa till henne. haha. så jag gjorde de jag skulle göra. hämtade farmor och handlade en massa med henne. fick även en macka =) tack! haha, tjockis anna :p


väntar på att nille ska komma hem från där han nu är så jag kan åka och pussa lite på han.. :) me like! men nu håller jag på och tvättar lite och sen så ska jag åka och hämta mitt nya körkort som har kommit =) kung, me like!!! så nu kan de bli krogen om jag vill!! WEE!


bara satt alla vet så är jag mega kär i nille ;D


puss anna

Av Anna Berggren - 28 augusti 2007 13:26

hejsan.


sitter hemma hos malla nu. vi har varit ute med vovvarna och pratat lite skit =) ska snart ner på stan och handla lite.


hmms igår så hade jag riktigt kul, jag och jennt var upp till niklas en snabbis för att vi hade inget att göra och för att han är så söt :) så sitter vi och pratar om att hyra film så säger jennt varför finns  bara vidioteket i stan?

niklas, men nej de finns ju här uppe i bosvedjan med och i ljusta.

så kommer smarta jag som hörde att jennt sa vidioteket och sa timrå, för de finns där :) (smart anna) så säger niklas jag trodde du sa nu vet jag ju inte hur de stavas men typ bibliotek. fan vad jag skrattade. min niklas är ibland den roligaste som finns. hyrde iaf två filmer igår såg bara den ena för niklas dvd är efterbliven... men idag ska vi se den andra. hoppas ja iaf.


nä nu så ska jag göra mej klar för en dag med malla och då är de en massa som måste fixas, så man inte får damp ni vet ;)


tycker om niklas som fan :) och de är ju bra!


puss anna

Av Anna Berggren - 27 augusti 2007 01:34

hejsan.


har inte skrivit på nån dag nu så då kan man ju skriva lite om helgen.


ifredas så drack jag med jennt niklas carro och krille. var i ljusta. hade trevligt, spelade poker och nått annat spel, jag var kung på båda ;p


sen igår så åkte jag niklas carro och krille till berga och drack lite, trevligt.


vaknade idag och mådde sjukt dåligt. :/


ikväll har jag niklas carro och krille tittat på en massa filmer. var välle bra =)


nä nu så ska jag läsa jennt bloggis lite ;)


tycker om niklas.


puss anna  

Av Anna Berggren - 22 augusti 2007 18:47

hejsan.


idag har jag gjort en massa =) vaknade vid 10 av att niklas sa till mej när min klocka dampade, men jag tog en liten sovmorgon till typ halv 12 ;)


sen så åkte jag till mormors stuga där var mormor och min kusins vovve =) söt!! åt lite där, gott gott! me like när mormor gör mat till mig.


sen så drog jag hem en snabbis innan jag hämtade upp majt och vi åkte så jag fick fixa till min tatuering. vart skitsnygg =)


sen åkte jag till niklas och har typ varit här sen jag kom om man inte räknar med att jag åkte hem en snabbis ;p


ska dricka ikväll med majt hennes kompis niklas joel maggan och hjärtat (fredde) blir nog skojsit!


jaja, ska dra nu ja. 


tycker om dej.


puss anna  

Av Anna Berggren - 21 augusti 2007 13:05

hejsan.


vaknde "rätt" så tidgit idag, hade ont i ryggen när jag vaknade med. ajsing!

men jag fick ju vakna med världens sötaste så då är de ju lungt ;p

de är de ju inte alla som får! me like!


nu ska jag äta sen träffa erika jennt och ida på stan. fika lite!


tycker om världens sötaste niklas.


puss anna  

Av Anna Berggren - 21 augusti 2007 00:08

hejsan.


sitter hemma hos niklas nu och ska kolla på film med han och tobbe =)


tobbe är även jätte söt och gör mackor till mej, men jag är inte hungrig. kan ju hoppas på att dom går ner iaf. thihi.

niklas är och kollar efter en tvätt tid så tobbe kan få rena kallingar :p haha.


ska dra.


tycker om niklas


puss anna  

Ovido - Quiz & Flashcards