Alla inlägg under mars 2008

Av Anna Berggren - 31 mars 2008 17:45

ikea med bubb ida och swing nu (: ska köpa en blomma till bubb (:


jag älskar niklas mega mycket! han är det bästa jag har, vi har ju redan skaffat en familj, men två bäsisar och en liten tobbe. 


nä nu ska vi dra, älskar niklas iaf om ni inte har fattat det!


PUSS ANNA 

Av Anna Berggren - 31 mars 2008 03:07

idag har jag varit med min vän ida och vi har pratat och myst en massa (: det har jag saknat! men det hände en dum grej med, ett TÅG var nära på att köra på oss! ett TÅG!! ja jag ljuger inte..


men sen vart det bra då jag fick mysa en massa (: me like!


PUSS ANNA  

Av Anna Berggren - 30 mars 2008 18:59

tjosan, sitter här och är lite så där små glad (:


var på birsta med bubb förut och jag köpte första boxen med oz, dom hade inte tvåan så det får bli nästa vecka om dom har fått in den då, nu jävlar ska jag börja kolla på min favvo serie igen!! ME LIKE!


bubb skulle ju köpa ett sepl, men det vart försent, förlåt mej bubb!!


nä nu ska jag inte alls göra mycket utan vänta på att tiden ska gå lite.


PUSS ANNA  

Av Anna Berggren - 30 mars 2008 01:33

trött tröttare mega trött :p haha.


har kört lite folk och fått lite pengar, bra det för det är en anna alltid behov av.. så sant som det är sagt!


nu blir det nog sängen snart för lilla mej, ska bli skönt så man är lite pigg imorgon så man kan hitta på nått. hördes ryktas om att jag och bubb skulle ut på ikea så han kan köpa ett spel, skoj för han (: kanske jag köper ett jag med som bara jag får spela? haha. kan ju hoppas att jag får ha det för mej själv, skulle inte tro det men hoppas kan man ju alltid göra ;)


nä kommer nog lite bilder imorgon om hur kvällen/natten spenderades.


jo när zezz var ute efter badet så kommer hon in med BAJS på hela svansen, glad mamma som fick bada om henne igen!! 


men mamma älskar zezz och eli (:


PUSS ANNA  

Av Anna Berggren - 29 mars 2008 23:46

mina underbaraste (:

Av Anna Berggren - 29 mars 2008 23:37

sitter och gör inte alls mycket, idag har jag varit på ikea med bubb (:


han köpte ps3 och en massa spel, skoj för han.. själv bryr jag mej inte så mycket om det. men han måste ju ha nått att göra på kvällarna han med. haha.  


själv köte jag enbart grejer som jag tycker att jag behöver så som shampo och kattmat (inte till mej då, men iaf ;)


kommer lite bilder från idag då vi myste med våran kisse zezz ( niklas kom på hur det stavades, sötnöten min ;p)


PUSS ANNA  

Av Anna Berggren - 28 mars 2008 12:30

nu har ni lite bilder att kolla på (: som jag lovade, såg att det inte var dom snyggaste på mej men vafan det bjuder jag på (;


 håller på att äta nu, återkommer sen


Puss anna 

Av Anna Berggren - 28 mars 2008 12:05

nu kommer bilderna som lovat från i onsdags (:


titta och njut!


Ovido - Quiz & Flashcards