Alla inlägg under oktober 2007

Av Anna Berggren - 31 oktober 2007 19:35

hejsan.


jadu denna dag har ju börjat bra och så.. elr så inte. klev upp klckan nio och gjorde mej klar för en låååång dag.


men den vart inte så lång iaf och de tackar jag ju gud för!

sen så sa han att jag skulle ringa då jag var klar men tror du att han svarade? nä för han ahde viktigare grejer för sej?! som vad? ja man kan ju gissa.


träffade iaf på han och körde han till jobbet. pratade inte så mycket men han lovade med å att han skulle ringa mej då han hade slutat. men man vet ju inte om man kan lita på han så himla mycket nu för tiden, ljuger ju alltid för mej..


men vafan jag vet redan att jag har gjort en massa sjuka grejer jag med, men då är de jag som har gjort dom och ingen som tar illa vid sej som jag gör nu när han håller på. men vill han att jag ska vara som han så kommer jag vara det. de är inte så jävla svårt kan jag säga ;p


lyckades ju jävligt bra i helgen.. HAHA.


ska iaf till ida nu och dricka vin med henne och jennt, ska bli nice med en tjej kväll ;) sist vi hade en riktigt sån så hände ju nått som jag inte trodde kunde hända mej om jag säger datumet för den kvällen så kanske nån vet. de var typ den 18 juni elr juli. kommer inte riktigt ihåg.  det var juni. kollade upp de nu :p


jaja, saknar iaf den du var!


puss anna



Av Anna Berggren - 30 oktober 2007 22:54

måste även skriva att jag pratade med en kompis på msn förut idag och frågade han om sprit då säger han så här.


nä men du kan ju ringa *****


men jag vill inte ringa *****, känner inte han ju... du kan ringa :)


jaha, så de går bra att knulla med han men inte ringa och fråga efter sprit?!


haha... men de är inte samma.


okej, ni skulle ha varit med, de var skit roligt då han skrev de iaf.


nu blir de sussa!


saknar dej fprtfarande.


/A

Av Anna Berggren - 30 oktober 2007 22:47

hejsan.


hemma efter en kväll med carro :) vart lite dh och en massa prat, mysigt =)

den lilla emlan fick vara med oss oxå, sötnöt han är :p


ska nog sussa nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon...

jag som hatar att kliva upp tidigt ska göra de imorgon! huvva.

men men ibland så måste man göra de med.


jaja, ska ner och sussa nu då.


saknar dej.


puss anna

Av Anna Berggren - 30 oktober 2007 18:07

ååå vilken ångest jag får, han sa de han sa igår och jag ljög bara... de är inte alls bra. hihi. dumma anna.


sitter och lyssnar på om du lämnade mig nu. så otroligt skön låt, när de precis hade tagit slut mellan oss så lyssnade jag alltid på denna låt. sjukt. men den stämmer inte in på nån av oss eftersom båda skiter i allt.


nä nu ska jag ringa carro och åka till henne :)


saknar dej bubben.


/A

Av Anna Berggren - 30 oktober 2007 17:18

hejsan.


var ut igår med carro ida jennt niklas hjärtat och adris :)

men jag drack inte. skönt att vara nykter, men jobbit att se alla fulla. haha.


han var så otroligt söt, me like!


nä nu ska jag röka och prata med carro om ikväll =)


saknar dej...


puss anna

Av Anna Berggren - 29 oktober 2007 17:28

vet du vad som händer om man släpper en atombomb i iraq?


nä.


ngenting för alla sitter i nacksta å fikar.


haha, så otroligt rolig! haha.

Av Anna Berggren - 29 oktober 2007 16:33

hejsan.


kan ju ta helgen ikorta drag. var ut med carro i fredags, träffade även min man ;p GRR! haha.


lördag var jag ut med macka och toran, men jag lämnade dom nere på krogen eftersom jag hittade en trevligare person, hahaha. full vart ja iaf ;p


efterfestade?! nja typ iaf.


sen igår så festade jag med ida carro "dennis" och hjärtat :) de var nice som fan. bara de att hjärtat ville kalla mej fjortis hela tiden. haha.


var på sjukan idag med, jaja gick som de gick. sen har jag pratat med niklas lite. sällan? öhh aaa.


justja tog ju hål i läppen igår med, tack ida =) undra vad pippis kommer säga? hihi.


dricka ikväll med, ring om du ska med!


puss anna

Av Anna Berggren - 26 oktober 2007 20:17

hej hej hejsan =)


snart så smäller de! fanvad nice de kommer att bli, länktar redan. ;p hihi.


pratade med min kära vän ted för ett tag sen och jag ska snart hälsa på han lite :) kommer nog bli skoj, de blir om fem veckor då han är klar med allt så då tar jag och hälsar på lite =) då kommer livet vara underbart igen!


puss stor puss anna :p

Ovido - Quiz & Flashcards