Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Anna Berggren - 3 maj 2008 21:29

ska snart åka hem och lägga mej, är så jävla trött så jag orkar inte göra nått alls. suck vilken jobbig dag detta har varit för mej.. ska nog aldrig mer ställa upp för folk och försöka fixa till det bästa för man får ju fan aldrig till de!


men sånt är livet som alltid så ska mitt skit vara åthelvete och alla andras ska vara bra!!!!! sällan? nej nej inte alls. jag hatar mitt liv just nu, inte bra men sant.


puss och kram  

Av Anna Berggren - 3 maj 2008 20:29

nu känns allt så jävla hopplöst igen, vet inte riktigt hur man ska göra för att det ska gå som man vill :/


ikväll blir det bara lugnt ska vara med niklas och prata en massa och lägga upp en plan på allt vi ska göra och hur vi ska klara oss. inte alltid så lätt, men vafan ibland så måste man chansa!


nä nu ska jag prata lite mera med han och se hur det går!


puss och kram  

Av Anna Berggren - 3 maj 2008 17:26

fan fan fan, hoppas att allt löser sig nu, vill bara att det ska bli bra. orkar inte hålla på och vänta längre. jag vill och då vill jag nu!! jag vet att jag är en sån person som vill ha allt på en gång, men vafan de är ju så de ska vara eller?


på måndag ska jag iaf vara med ida en massa och tjata på lite, tackis ida. tycker om dej ja (:

Av Anna Berggren - 3 maj 2008 15:53

så trött så trött, men sova det får man göra på kvällskvisten inte nu ;p idag har freja varit här eller ja hon är här och det är mys! me like!


fan att allt ska fucka sej när det är så nära!! ååå vad less jag blir.


känns som man bara vill sova och sova bort hela kvällen/dagen :( sova tills allt har löst sej.


ska ringa min bubb nu och kolla vad han har för sej iaf (:


puss och kram

Av Anna Berggren - 3 maj 2008 12:07

funderar på om jag ska lägga mej och vila lite nu, har varit hemma hos mamma och pappa sen kvart i tio och kollat runt på en massa lägenheter, pappa ringde på en med. den som vi vill ha!


nu är bara väntan på niklas hur han ska göra med allt, men de kan ju inte vara så svårt! eller?


måste ju iaf ha nån stans att bo innan den 25-27 maj. för då händer det grejer! hihi.


nä nu ska jag vila mej


puss och kram

Av Anna Berggren - 3 maj 2008 06:47

morgonstund har guld i mun?! så sägs det ju iaf, haha.


är lite små trött men de är mycket som ska göras idag så det är bara att ta tag i det tidigt, ska till granlo och prata med mamma och pappa lite och städa upp allt jag ska ha kvar och inte kvar, är så mycket skit man samlar på sej genom åren som inte är värt att ha kvar, blir nog så att en hel del kommer kastas, jobbit men sant. men jag lovar er inge elvis grejer kommer försvinna ;)


funderar på om jag ska låta niklas sova ett tag till eller om jag ska väcka upp han med, får inte jag sova längre så varför ska han? skämt och sido.


igår var vi hemma igranlo och pratade med mamma och pappa, kollade på en massa lägenheter och sånt. hittade en som är lovande. ska kolla upp lite mera på den. men jag hoppas!!


idag ska mamma och pappa vara barnvakt åt min lilla frejis, så henne blir det en massa pussande på! har saknat skitungen en massa, men jag träffade ju henne för nån dag sen så de är inte så farligt länge jag har varit utan henne.


funderar även på när min mobil kommer, måste ju vara snart tycker man.. har väntat snart en månad tror ja. hmms får kolla upp de med pappa senare. 


nä nu ska jag göra mej klar och sånt shit (:


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards