Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Anna Berggren - 2 maj 2008 21:13

har tittat runt på en massa lägenheter nu och det finns en som passar oss, men den är inte ledig fören den 1/7 men de är ju inte så lång tid kvar eftersom niklas har ju iaf tre månaders uppsägnings tid på hans lägenhet.


jag bara hoppas på att vi kommer få den, skulle bli så skönt att få nått "eget" utan en massa tjafs hela tiden.


snart ska jag åka och hämta bubb på jobbet. sen ska vi sätta oss och kolla runt lite, ska visa han den jag hittade som fredde tipsade oss om, tack hjärtat du är en bra lägenhets vän du ;)


så jävla mycket jag måste tänka på, ett jobb och sånt med, men min underbara mamma har hjälpt mej ikväll med att söka en massa jobb. Hon är ju lite bättre än mej på att skriva så de tackar man ju för, köpte en vinflaska till henne som ett tack för all hjälp jag har fått av henne i mina dagar, men hon får ju dela med pappa tycker ja ;p


pratade även med johan som har hand om området där uppe och om jag flyttar in där så ska jag jävlas med han hela tiden det lovar jag ;p HÖÖH^^

nä jag ska vara så snäll så! (kan ju han tro)


nä nu ska jag göra mej klar för att hämta upp bubb, ska förbi han och hämta lite grejer med. sen blire sova? låter tråkigt. kanske man ska hitta på nått.


yeye, älskar min familj och niklas.


puss och kram (mina vänner är ju min familj så klar och niklas med,men ja ni fattar (;)

Av Anna Berggren - 2 maj 2008 20:21

har träffat ida nu och gett henne lite pengar som jag var skyldig henne och pratat lite om måndagen som kommer, har även tittat på en lägenhet igranloholm, såg bra ut, ska ringa på den på måndag och kolla om man kan få flytta in tidigare än vad som står.


för nu är de panik! riktigt mycket panik!


yeye, ska städa lite innan nillepille kommer (:


puss och kram


Av Anna Berggren - 2 maj 2008 18:37

har pratat med mamma och pappa nu och är så grymt glad nu så det finns inte, ska ringa på en lägenhet imorgon, bara en etta men vafan gör man inte?


pratade nyss med bubb med och jag är så glad att jag har han som kan få ner mej på jorden när jag börjar bli lite små sur och less. ska mysa sönder ikväll iaf (: bara pussa på han och säga hur mycket jag tycker om han! han är mitt allt och jag vill aldrig vara utan han!


sen ett tack till jenny för att hon lyssnade på mej när jag dampade lite idag ;) sen tack till ida med som lyssnade på mej när jag hade damp! vänner är bra att ha. älskar er!


puss och kram

Av Anna Berggren - 2 maj 2008 01:16

jag saknar jenny lite nu på kvällskvisten (: sitter vid niklas dator nu och lyssnar på musik, var så länge sen jag hörde sån hära musik och ibland så behöver man göra de ;p höhö^^


fyfan, är så satans less nu så det finns inte, nån dag så kommer jag brinna och när jag brinner så brinner jag.


puss och kram  

Av Anna Berggren - 2 maj 2008 01:11

kommer aldrig mer respektera folk som ska upp och göra saker tidigt eller nått. för folk respekter fan aldrig mej.. känns ju bra.


 men sånt är livet. imorgon skulle jag ju som sagt upp tidigt och så, men blir ju inte av för att de är som det är! 


yeye, livet går vidare!


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards